Onze stichting is aangesloten bij de Dommelgroep. Samen met de twee andere besturen van de Dommelgroep hebben we een vervangerspool. We noemen deze pool de ‘Vervangers- en Invalpool (VIP)’.

De VIP zet leerkrachten in op scholen die een vervanger nodig hebben. Dit kunnen zowel korte als langdurende vervangingen zijn. De VIP heeft invallers met een vast dienstverband (poolers) en invallers die worden ingezet op oproepbasis (losse invallers). Losse invallers kunnen leerkrachten zijn, maar ook onderwijsassistenten of lerarenondersteuners. Poolers en losse invallers worden op alle 34 scholen binnen de Dommelgroep ingezet, bij alle drie de stichtingen: Talentis, Cadans Primair en SKOPOS.

De VIP wordt geleid door Marijke van Boxtel. Marijke is de coördinator van de VIP en daarmee de leidinggevende van de poolers.

Meer weten?
Neem dan contact op met de VIP: vip@dommelgroep.nl
Of solliciteer direct via onderstaande knop.